پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۴۲ ق.ظ

پست طلبی

بسم رب الفاطمه(س) 

سلام همراهان خوب 

آنها که برای رسیدن به پست ها و مقام های دنیایی تلاش می کنند و به در نهایت هم بر مسند قدرت در هر رده ای تکیه می زنند و مست قدرت می شوند، خوشحالی و مستی اشان فقط در این دنیاست و به زودی خواهد گذشت و باید در محضر خداوند متعال به صورت جدی و بی هرگونه سهولتی پاسخگوی اعمال خود باشند. قطعا درصد کمی از این آزمون الهی سربلند می شوند و برای مابقی راه فراری از عذاب سخت الهی نیست، برای همین است که رسیدن به قدرت، آرزوی هیجکدام از معصومین ما و مسلمانان حقیقی نیست. 

محسن دیناروند 

 

پی نوشت ۱: سخنان امام علی(ع) و سایررمعصومین (ع) را در بابت قدرت طلبی بخوانیم. 

پی نوشت ۲: خداوند را سپاس می گویم که چنان بینشی به من داده تا هیچوقت دنیا و آخرت خودم را به چند صباحی پست و مقام دنیایی نفروشم. 

پی نوشت ۳: به مسولان عرض می کنم در هر کاری که می کنید پاسخویی به خدا را در نظر بیاورید‌. هرچند هر مسئولی باید به مردمش پاسخگو باشد ولی متاسفانه در فرهنگ مسوالان ما این نوع پاسخگویی نیست.لذا لا اقل آنها را سفارش به پاسخگو بودن در برابر خدا می کنیم. 

پی نوشت ۴: یکی از اصلی ترین و مهمترین اصول جهاد تبیین همین پاسخ گویی مسوالان و شفاف سازی  امور است. این اتفاق بیافتد بسیاری از مشکلات خود به خود حل می شود‌. 

 

نظرات  (۱)

عالی

پاسخ:
سلام. ممنونم. موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی