پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱ ب.ظ

قاعده کلی اثر تبعیض

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام عزیزان

 

از دری که تبعیض وارد می شود، از همان در محبت از میان می رود و محبت اساس هر کار  است. لذا با تبعض، کارها به سرانجام نیک نمی رسند. 

 

                                                                                 محسن دیناروند

 

پی نوشت ۱: پدرها و مادر ها اگر می خواهید زندگی خوبی داشته باشید بین بچه هایتان تبعیض نکنید و گرنه زندگی اتان تلخ می شود. 

پی نوشت ۲: معلم ها و اساتید محترم بین دانش آموزان و دانشجوهایتان مرزبندی نکنید و تبعیض قائل نشوید البته اگر می خواهید معلم خوبی باشید. 

پی نوشت ۳: به یاد داشته باشیم اساس هر کار محبت است، محبت نباشد هیچ کاری روبه راه نیست، محبت نباشد زندگی روبه راه نیست. تبعیض که باشد محبت نیست. با تبعیض زندگی امان را به کام خودمان و دیگران تلخ نکنیم. پس بیاییم با نه به تبعیض زندگی امان را رو به راه کنیم. 

پی نوشت ۴: می توان اینجور هم گفت: تبعیض و محبت در زیر یک سقف نمی گنجند. 

 

نظرات  (۱)

حدیث جدیده؟نکنه پیامبر یا امام شدی

پاسخ:
سلام و سپاس از نظر و نقدتون. من بارها و قبل تر ها هم گفته ام تجربه وبلاگ نویسی، خبرنگاری و معلمی و نویسندگی در این حدود ۲۰ سال حرفه ای کار کردن به من آموخته که مخاطب حوصله زیاده گویی ندارد. خلاصه و جان کلام باید گفته شود. مثلا در خبرها بیشتر، تیترها ها را می خوانیم و می گذریم مگر تیتری برایمان جذاب باشد که متن خبر را بخوانیم. یک زمانی طولانی می نوشتم. الان هم گاهی طولانی نوشت دارم اما نه زیاد! بیشتر سعی می کنم حاصل افکار و مطالعه و... که دارم را در قالب جملاتی کوتاه بیان کنم‌، لذا این کار دست بر قضا یک رویکرد کاملا حرفه ای در عرصه نویسندگی هستش. امیدوارم سوء تفاهمات برطرف شده باشد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی