پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴ ب.ظ

مدرک و سند !

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام رفقای خوبم

 

دوستی با کسی که آدم را باور ندارد و برای اثبات حرفی باید برایش مدرک و سندش را رو کنی، حتی یک ریال هم نمی ارزد. 

 

                                                                                محسن دیناروند

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۳۰

نظرات  (۵)

انشالا موفق و موید باشید در زندگی تون⚘

پاسخ:
همچنین شما ان شالله شما پیروز و موفق باشید.‌

منظورم اینه بعد از اینکه فهمیدم خیلی از به ظاهر دوستان، فقط دوست نما هستن، حتی باهاشون سازش هم نکردم

با هر خیر و شر و عواقبی که داشت گذاشتمشون کنار

پاسخ:
بله. خیلی خوب کردید. متاسفانه خودم کمی رودربایستی دارم. ولی محترمانه دیگه باهاشون رابطمو کم کردم. در حد اینکه اگر ببینم سلام و علیکی دارم و بس. 

حالا ما یکم حسینی بازی درآوردیم و حتی به ساختن هم تن ندادیم و یه هیهات من الذله گفتیم و نسخه خیلی از دوست نماها رو پیچیدیم.

الان بعد مدت‌ها دوری از دوست‌نماهای مسموم، خداروشکر دید بهتری به زندگی و دنیا و آخرت دارم

 

پاسخ:
نگرفتم فرمایشتون رو. بی کنایه راحت تر صحبتتون رو درک میکنم. ممنونم

دیروز یه مطلبی تو وبلاگ یکی از دوستان خوندم با این این موضوع: 

"از کاشتن گل در حیاط کسانی که به آن آب نمی‌دهند دوری کنید"

 

پاسخ:
سلام. واقعا جمله پر مغزی است. بله ...

دقیقا👌

پاسخ:
سلام. بله دقیقا‌‌ .متاسفانه از این دوست نماها هممون داریم! فقط باید ساخت ولی اعتماد نکرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی