پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۰ ق.ظ

بی آه

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام

 

                                 بی آه

                                                          نذر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(ع)

 

دلم نیامده هرگز

بزنم حرفی بی تو

حتی از عشق

با این همه بی عشق

این همه بی عشقی ها را

اما چه کنم من؟

بی غلط من

از روی چه بنویسم مشق؟

می بندم به نگاهت

چشمم را

تا که باشد راهی

که مرا بردارد

از سر راه و به راه آیم

بی آه

می کنم دلم را یکدست

اسیر نقش عشق تو

تا بنویسم مشق

به یک صورت زیبا

از روی دست عشق

 

                                               شعر محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی