پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ب.ظ

بی ربطی ما

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام عزیزان همراه

دانشجو که بودم و به اقتضای آرمانگرایی ام در روز تولد مولا علی علیه السلام یادداشتی در عظمت مولا و ارادت ما به حضرتش نوشتم. سالها گذشت تا متوجه شوم ما ربطی به آن عظمت عزیز نداریم! عدالتش و لطفش و حتی زندگی خانوادگی اش! ما در کجای زندگی کمیشبیه او هستیم که الان بخواهم سرم را بالا بگیرم و در مورد علی علیه السلام سخن بگویم؟!  می دانم من الان هر چه بگویم ربطی به آن خورشید تابان ندارد فقط ممکن است باعث دوری عده ای از ایشان شود. مولا فرمودند که هر کس را از دوستانش بشناسید. سوال من از خودم این است که من اگر مدعی دوستی حضرتش هستم چه ربطی دارم بااو؟ هروقت ربط یافتم در مورد مورد علی علیه السلام صحبت خواهم کرد؟ راستی شما جقدر خود را با مولا علی علیه السلام هم ربط می دانید؟ 

 

محسن دیناروند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۷
محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی