پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ق.ظ

ده سال دیگر چه می شود؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام خوبان همراه

 

مدتی درد بخشی از بدنم شده! پس از مدتی گفتم بروم دکتر و به توصیه های دوستان و خانوده مبنی بر اینکه الان بیمارستان ها عامل انتقال کروناست گوش ندادم!

حدود یک ساعت از حضورم در بیمارستان می گذرد! ان شالله که کرونا نگرفتم. حرف های دکتر صریح و شفاف و خلاصه بود: «با این وضع فوقش دوام بیاوری ده سال دیگر و تمام».

پزشک جوان با توصیه هایی کرد از جمله اینکه نمازت را دیگر نشسته بخوان و ... بگذریم از رک بودنش خوشم آمد.

نمیدانم ده سال دیگر چه می شود؟ من هنوز زنده ام یا نه؟ این مطلب را برای این نوشتم که ده سال دیگر ببینم چه می شود؟! و اینکه دوستانی که از من دلخور هستند و حقی دارند حلالم کنند.

عمر دست خداست! اما مراحل درمان را از فردا شروع می کنم.

 

                                                                                التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
محسن دیناروند

نظرات  (۲)

حلال نمیکنم

پاسخ:
سلام. یکی از مشکلات و دشواری های بدی کردن در حق دیگران هم همین است که طرف مقابل حق دارد ببخشد یا نبخشد! حالا ما گرفتار نبخشیدن هستیم و اینکه چرا نمی بخشیم خودش کلی حرف و قصه دارد. گاهی هم دچار اشتباه برحق بودن می کنیم و برای همین نمی بخشیم در صورتی که حقی در کار نسیت! مثلا یک استفتایی شد از دفتر مراجع که یک دختر و پسر رابطه ای داشته اند و قطع رابطه شده و حالا آیا حقی بر گردن طرفین هست یا نه؟ که پاسخ داده شد چون رابطه از ریشه حرام و باطل بوده لذا حقی به وجود نیامده که بر گردن دیگری باشد. در کل به نظرم می آید که باید مساله را مطرح کنید تا اگر حقی بود شاید این حقیر توان جبران داشته باشم! و اگر جبران نشد آنوقت حلال نفرمایید. جبران به هر نحوی که شما می فرمایید با شرط رعایت موازین شرعی و عقلی. امیدوارم که حلال بفرمایید در غیر این صورت حاضر به جبرانم. با سپاس

ان شاالله هرچه سریعتر بهبودیتون....تلاش کنید برای بهبودی و خدا یار و یاورتون باشه در این راه

پاسخ:
سلام و سپاس از امیدواری که می دهید. ان شالله همه چیز درست میشه. با طی مراحل درمان و توکل بر خدا این مشکل برطرف میشه ان شاالله .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی