پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

خدایا سرنوشت ما با تو

بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و احترام خدمت همراهان عزیز

مردی را دیدم که قاری قرآن بود در حالی که مدت ها تلاوت قرآن را رها ساخته بود و به آوازخوانی مطلق روی آورده بود و حتی رویگردان از ربنای صدای خودش! 

مردی را دیدم آنگونه زیست و آنطور حرف می زد و رفتارش به طرزی بود که دشمنان و از همه بدتر اهل نفاق با مرگش به سوگ نشستند و مدام غصه می خوردند برای مرگش! 

مردی را دیدم آنگونه که هوادارانش در مراسمش به جای تلاوت قرآن و فاتحه، آوازخوانی می کردند و به جای فرستادن صلوات برایش دست میزدند و هورا می کشیدند ... 

و آه این چه سرونشت تلخی و چه عاقبت به شری عجیبی!

از این سرنوشت نافرجام و ناکام می آموزم بی خدا به هیچ جای خوب و روشنی

نمی شود  رسید و برای همین چاره را این می بینم که از او می طلبم مرا و خانواده ام را و نسلم را و دوستانم را و همه و همه را بی خودش نکند.

خدایا مرا ببخش، ما را هزار هزار بار ببخش ، به بی نهایت خطاهای ما بی نهایت بار ببخش و لحظه ای ما را به با خودمان تنها مگذار!

خدایا ما از عاقبت به شری به تو پناه می بریم  و ما را با عاقبت به خیری، آنجور که خودت می پسندی از دنیا ببر و به خودت برسانمان!

خدایا مرا و خانواده ام را و نسلم را و دوستانم را و همه و همه را از مومنان آگاه، مخلص و مصلح قرار ده و سرنوشت ما را آنگونه که رضایت توست ختم به خیر بفرما! 

خدایا ما به ضعف، گناه و ناتوانی خود معترفیم ،زندگی ما و سرنوشت ما با تو که قادری و دوستدار خوب شدن همه ما ! الهی آمین 

 

محسن دیناروند 

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۴
محسن دیناروند

نظرات  (۱)

در حدی هستی که راجب چنین شخصی اظهار نظر کنی؟؟؟؟؟

اون آدم هرکی بود مردمی بود از جنس مردم دلسوز مردم

مثل شماها چاپلوس حکومت نبود

مثل بعضیها جیره خور حکومت نبود

هرکدوم از سران مملکت بمیرن جز امثال شما کسی ناراحت نمیشه

اما یه هنرمند مردمی که جرمش دفاع از مردم بود جرمش حرف حق بود با رفتنش خیلیها رو غمگین کرد

تو قلب مردم بود

 

پاسخ:
با سلام
دوست عزیز من سعی کردم به کسی توهین نکنم. دوست هم ندارم توهین کنم. من از آرزوی خودم گفتم. دوست ندارم طوری باشم که بعد از مرگم سر قبرم بازماندگان برام به جای فاتحه و صلوات، آواز بخوانند و کف بزنند. این آرزوی منه. شاید بهش نرسم اما دوس دارم بهش برسم و عاقبت به خیری رو اینجوری می بینم. حالا شما فکر می کنید اشکال نداره سر قبر یک نفر کف زد و آواز خود به جای قرآن و صلوات اون نظر شماست و آرزو میکنم براتو بعد سالهای طولانی عمر براتون اتفاق بیافته. حالا ان شالله این آرزو از نظر شما دعا باشه نه نفرین!
در مورد مردم بگم واقعا واژه ها مضلوم هستن مثلا آزادی، قانون و حتی خود این مردم. هر کسی این ها رو به نفع خودش تفسیر می کنه. من می گم مردم همه مثل مم و شما میگین مردم همه مثل شما و بقیه چاپلوس و جیره خوار! نه رفیق ! مردم آرای مختلفی دارن یه عده شون مثل من فکر می کنن و یه عده دیگه مثل شما و یه عده دیگه خارج از فکر من و شما به هر فکری ... همه ما مردم رو تشکیل میدیم!
یک نکته هم لازمه که گفته بشه من خوشبختانه یا متاسفانه مسولیتی ندارم و نفوذی ندارم در این حکومت که بخواهم برای حفظش دست به چاپلوسی بزنم و علاقه ای هم به گرفتن مسولیت ندارم که به خاطرش نیاز ببینم برم پی چاپلوسی و جیره خواری و اصلا خوشبختانه بلد این کار نیستم. شاید اگر بودم الان کم کمش استانداری بودم چون هم فکرش را دارم هم بیانش را! اما اهلش نیستم. دوست دارم مسئول بشوم تا کمکی به مردم بکنم اما نه به هر قیمتی!
 علاقه من به انقلاب اسلامی یک علاقه و اعتقاد فکری و قلبی است . قرار نیست همه چیز درست باشد! من یک مثال میزنم هر کسی خانواده اش را دوس دارد پدرش را مادرش را برارادانش را خواهرانش را همسرش را فرزندانش را و... حالا این علاقه به این معنا نیست که معتقد است هیچ ایرادی ندارند بلکه شاید پدرش معتاد هم باشد اما دوستش دارد پدر است خب! مگر می توان پدر را دوست نداشت یا مادر را یا ... بله اما فرزندی که پدرش معتاد است که پول از پدر که نمیگیرد هیچ باید خرج هم بکند تا درست شود! حالا من خودم را به لحاظ فکری و عملی جزو خانواده انقلاب می دانم. این بدین معنی نیست که فکر مینم ایراد ندارد یا حتما مالی و چیزی عایدم شده ! نه اصلا اینطور نیست. شاید بدانید از مال دنیا چیزی ندارم. البته بابت همین هم شاکرم. مستاجرم و در به در ! با یک پراید مدل پایین که الان حدود سه ماهس که خذاب است ولی پول تعمیر آن را ندارم! بگذریم. نمی خواهم درد دل کنم. فقط می خواهم بگویم همه را به یک چشم نبینید! ممکن است یه عده داخل این حکومت دزد هم باشند اما همه اینطور نیستند!
در آخر من برای شما آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی