پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
آخرین مطالب
سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ق.ظ

دختر بودن

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عزیزان

دختر بودن نعمتی است که خدا به برخی از انسان ها داده است! امیدوارم دخترخانم ها قدر این نعمت الهی رو بدونن. 

یکی از قشنگ ترین آرزوهام اینه که هیچ دختری تو هر کجای این دنیا که هست غمگین و ناراحت نباشه... 

نمی گم خودم رعایت کردم. نه! اما از خدا میخوام اون جاهایی که به خطا رفتم و دختری از من رنجیده شده رو پاک کنه و خودش موجبات رضایتشو از من فراهم کنه.. حالا به دلیلی! 

#پست موقت

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
محسن دیناروند

نظرات  (۳)

کتاب سه دقیقه تا قیامت رو بخون

شاید یه کم تنت بلرزه

پاسخ:
راستش دیگه حوصله مطالعه ندارم. اما برای اثبات آخرت و... نیاز به مطالعه نیست چون جزو بدیهیات است. تنم لرزیده که هر لحظه در حال توبه ام! و نمیخواهم برگردم به سابق خودم. 

از قدیم گفتن توبه گرگ مرگه

چون خدا توبه پذیره پس ادم به خودش اجازه بده هرخطا و گناه و اشتباهی بکنه؟ اونی که به امید توبه پذیری خدا مدام خطا و گناه میکنه لایق بخشش نیست 

پاسخ:
ما خدا نیستیم و لذا نباید بنشینیم جای خدا و دیگران را قضاوت کنیم. خداوند تواب است. تواب یعنی زیاد توبه پذیر، این به معنای مجاز بودن اشتباه نیست. چه بسا مثلا در رابطه ای یک نفر زمینه گناه رو فراهم کنه و دیگری بیافته تو گناه، نمیشه قضاوت کرد که  کدوم مقصره. به نظرم اگه کسی خطایی کرده و توبه کنه خدا میپذیره به شرطی که تکرار نکنه و برای جبران خطا تلاش کنه. 

دختر بودن سخته... بار شادی عاطفی یک خانواده به دوش هست...

پاسخ:
بله. به نظرم خونه ای که دختر نداشته باشه روح نداره. کلا دختر روح خاانوده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی