پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۲۳ ق.ظ

دست های خالی ما !

بسم رب اافاطمه(س) 

سلام

چند روزی است در تلاشم یادداشتی برای مولایمان امیرالمومنین(ع) به مناسبت عید غدیر خم‌ بنویسم اما هر چه فکر میکنم و جلوتر می روم می بینم دستمان به عنوان پیروان علی(ع) خالی و خالی تر می شود! و ما در محضر ایشان شرمنده و شرمنده تر! 
خدا ما را ببخشد برای دست های خالی امان برای دست کم سخن گفتن از اماممان علی (ع) . 

                                         محسن دیناروند

 

پی نوشت ۱: عید غدیر بر همه مسلمانان مبارک باد.ان شالله از پیروان راستین حضرتش باشیم. 


پی نوشت ۲: عید غدیر، عید ادامه ولایت پیامبر اسلام (ص) است که مهمترین شاخص های حکمرانی نبوی وحدت است، اخلاق مداری است و حق گرایی، سه رکن سیاسی که در عمل و گفتار مولاعلی(ع) بعد از رحت پیامبر(ص) به وضوح قابل مشاهده است. 


پی نوشت ۳: از خدا می خواهم توفیقم دهد برای مکتب علی (ع) یادداشتی که قصد داشتم در روز غدیر امسال بنگارم را هر چه زودتر تمام کنم با تمام شرم ساری ام در پیشگاه امیرالمومنین (ع) و دست های خالی ام.


پی نوشت ۴: یک نقد درون گفتمانی داشته باشم. اینکه این روزها شاهد مراسماتی بودیم و اطعام هایی و از این قبیل که جای تقدیر و تشکر دارد اما جای خالی تدبیر در برگزاری مراسمات به وضوع قابل مشاهده بود. پیشنهاد بنده این است که جشن های غدیر را هیئات مذهبی سپرده شود. در برپایی مراسمات مذهبی هیئت های مذهبی کار خودشان را بلدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۷
محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی