پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۱۰ ق.ظ

دنیای بعد از من

بسم رب الفاطمه(س) 

سلام 

 

                                            دنیای بعد از من

آخرش روزِ من هم می رسد

یکی از میان همین روزهای پیش رو

روزی که دیگر نخواهم بود

روزی که دست هایم از دنیا کوتاه است

و بر دست هایی که منِ بی من شده را 

بالا می بَرَند به سمت سرنوشت خویش

خواهم رفت،  آری روزی خواهم مُرد

و میان ذره ذره های زمین، خاک خواهم شد

 در دنیای بعد از من اما 

آب از آب تکان نخواهد خورد!

بی ارزش است دنیا، آری به همین سادگی

از دنیا چشم که می بندم 

آن لحظه چه خوش باشد

که باشی دقیقاً رو به روی من

تا ببینم روی ماه تو را یا زهرا (س)

                                                     شعرِ محسن دیناروند

                                                           ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

 

پی نوشت ۱: در اینکه آدم خوبی نیستم یا اینکه لایق این حرف ها هم نیستم شکی نیست. توشه آنچنانی ندارم جز گناهان فراوان و دردهای پیوسته و زخم های روح خراش! تنها امیدم برای نجات از سختی دیدن اعمالم در  روز حساب، گوچه چشم حضرت زهراست، روی مهربانی مادرم زهرا(س) حساب ویژه ای باز کرده ام. 

پی نوشت ۲: خدایا این شعر که نذر حصرت زهراس را به ریای من نسوزان! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۶
محسن دیناروند

شعر

محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی