پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۹ ق.ظ

بیارای مرا

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام 

 

                                                بیارای مرا

هزار بار روزی گنه می کنم 

هزار بار توبه می کنم 

مدام گنه می کنم 

مدام توبه می کنم 

هزار بار روزی ببخش مرا 

نه! 

مدام ببخش مرا

روزی هزار بار گم می شوم در هزار بیراه 

تو اما مدام مرا بیاور به راه 

من روزی هزار قدم می روم به سمت زشتی ها 

تو اما مدام بیارای مرا هر بار همچون ماه! 

 

                                                     شعر محسن دیناروند 

 

پی نوشت: الهی بی نهایت العفو..‌

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۱
محسن دیناروند

شعر

محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی