پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ق.ظ

دوری ناخوشایند

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام گرامیان عزیز

 

راستش دلم بد جور برای تدریس در کلاس درس تنگ شده، حدود چهارسال است یک جورهایی از سر اجبار از رفتن سرکلاس درس محروم هستم و این خیلی مرا اذیت میکند. هیچ شغلی لذت بخش تر از معلمی نیست برای من البته آن هم معلم قرآن بودن. نمیدانم ولی سعی من بازگشت به معلمی است! 

اگر سر کلاس درس رسمی در آموزش و پرورش نشد میخواهم لا اقل یک کلاس مجازی راه بیاندازم اما کجا و چجوری اش را نمی دانم . از شما راهنمایی می خواهم. 

محسن دیناروند 

 

پی نوشت ۱: دوری ام از معلمی ربطی به کرونا و مجازی شدن کلاس ها نداره و فقط یک مشکل کاری است. 

پی نوشت ۲: معلم قرآن بودنم را به خوب بودنم نگیرید. احتمالا من آدم ناربطی به قرآن باشم که قران را دوست دارم و علاقه ی زیادی به فعالیت های دینی دارم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
محسن دیناروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی