پایگاه رسمی دکتر محسن دیناروند

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ق.ظ

ارزش از دست دادن خدا!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 

هیچ چیز ارزش از دست دادن خدا را ندارد! 

 

                                       محسن دیناروند

 

پی نوشت۱ : خیلی وقته دارم به این فکر می کنم که چه چیزی میتونه ارزش ازدست دادن خدا رو داشته باشه که به این نتیجه رسیدم که هیچ چیز! 

پی نوشت ۲: خوش اخلاقی، آرامش داشتن و آرامش دادن به دیگران، ایمان همراه با خدا هستند پس اگر دیدیم که اینها در ما می لنگد باید مطمئن باشیم خدا را در ازای چیزهای بی ارزشی از دست داده ایم! 

پی نوشت ۳: گمان نبریم هر آرامشی هر خوش اخلاقی هر ایمانی ما را به در جبهه خدا نگاه می دارد! شناخت درست خداست که به ما آرامش درست، اخلاق خوب و ایمان الهی می بخشد! اگر خدا را درست نشناسیم و آرامش و اخلاق و ایمان داشته باشیم در واقع دچار توهم آرامش،اخلاق و ایمانیم! و اینها به هیچ دردی نمیخورد هیچ که خطرناک هم هست. ایمان و اخلاق و آرامش اشتباهی و متوهمانه خطرناک است چرا که به نام خدا منحرف باشی و ندانی که این خدا نیست هیچوقت هدایت نمیشی. راه شناخت درست خدا تفکر است. یعنی اخلاق ما باید پشتوانه فکری داشته باشد، ایمان ما باید پشتوانی فکری داشته باشد. همه چیز ما باید پشتوانه فکری داشته باشد اگر فکر در ما و ایمان ما و اخلاق ما جاری و ساری نبود همه چیز ما می لنگد. 

 

نظرات  (۱)

عالی دست مریزاد

پاسخ:
سلام. ممنونم. لطف دارید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی